Jobb jobb jobb

Tack alla ni som skrivit ang. Daniels varsel.

Det är jättetråkigt att Daniel blivit varslad för han trivs så bra på sitt jobb..men inte så mycket att göra o nu får han massa tid med Kalle istället..

Så från o med 5 April börjar jag jobba heltid och Daniel är föräldrarledig med Kalle.
Men det är inte så länge jag behöver det för v. 28 stänger fabriken och då  tar jag semester/föräldraledig i 8 veckor och när jag sen är tillbaka på jobbet i September kommer jag bara jobba 80%..

Igår var jag lite deppig över att börja jobba heltid redan...blev ingen mjukstart som jag tänkt... men man måste göra det bästa av situatioen och då jag tjänar mer än Daniel i månaden kommer ekonomin faktiskt bli bättre :o)

Men visst Arbetslös vill väl ingen vara så förhoppningsvis behöver Daniel inte gå hemma alltförlänge.. Fast han kanske trivs som "hemmaman" ;o)



Postat av: tessan

skönt att det går o lösa så iaf .

hoppas det går bra med att arbeta fulltid med =)

kramar

2009-03-17 @ 11:59:24
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................