Himmelriket

Ja i fredags så var jag som sagt på tjejfest med jobbet..
Inriktningen var himmelriket och innan det drog igång fick vi varsitt kuvert med "förhållningsregler" från VD: men när vi öppnade låg där varsin 100lapp att shoppa för :o)

Och för er som inte vet så är Himmelriket homepartys med sexleksaker...  o det roliga var att jag känner försäljaren.. hennes sambo kör rally precis som Daniel o deras son är 2 månader äldre än Kalle.

Iaf. några cider senare var stämningen på topp hos alla och det klämdes och kändes ;o)

När beställningarna var gjorda kom vår fylletaxi (Tobbe) och skjutsade ner oss till Sorello där vi tog några cider till o bara satt i snackade och hade det trevligt innan det var dags o åka hem... kl 1 var jag hemma och sen var Daniel snäll o gav mig sovmorgon innan han åkte ut till Barkhult för att hugga ved.

Jag o Kalle tog det lugnt hela förmiddagen sen åkte vi först till Liatorp och hämtade ut hans Meandi byxor innan vi också åkte ut till Barkhult.
Kalle tittade storögt på traktor och när Farfar kapade stockarna.
Medan killarna jobbade på så gick jag och Birgitta (Kalles farmor) en långrunda med vagnen och som sällskap fick vi med oss en svart katt (som dock blev trött mot slutet så jag fick bära den haha) Sen åt vi kvällsmat innan det var dags o åka hem...

Även i söndags åkte vi ut till Barkhult, killarna skulle fortsätta med veden och Kalle fick sitta i traktor hos Farbror Tobbe tills han blev trött.





På kvällen tränade Daniel o Tobbe o sen åt vi grillat här hemma...fast höll på att inte bli något grillat, Daniel hade inte fixat sladden till grilltändaren och vi hade ingen tändvätska hemma så jag fick ta kol från kakelugnen och lägga på briketterna..men det gick det med och ytterfilen blev lika god som vanligt.





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................