helgen

inatt sov sötnosen hela natten igen, jag som ställt in mig på en fajt :o)
Vid 8 stod Kalle upp i spjälsängen och vill inte sova mera..
Så vi gick ner (Daniel körde fylletaxi inatt så han behövde lite extra sömn)
Efter lite bus och mat somnade Kalle ute i vagnen lagom till Daniel vaknade.

vid 11 körde jag bort till Liatorp och hämtade paket - Kalles Meandi t-shirt och 3st Årets bilsport böcker... 06-08, kul när man själv är med, eller jag inte just mitt namn då co-driverna inte stod mer men Daniel var ju med på några ställen, blev ju några första platser både 07 o 08 :O)

Sen åt vi lyxfrukost med stekt bacon och köpte frallor..

Annars har Kalle haft en busdag idag, han har stått i soffan, rivit ut massa saker från soffbordet (undertill) ätit telefonkatalog och nu precis drog han ner vår korg med ljus i...Busunge :o)


Det var ju varit underbart väder ute idag så vi tog en promenad innan med vagnen när Kalle skulle sova, fast han somnade redan när vi gick nerför trappan så promenaden var mest för min o Daniels skull..



Nu i eftermiddag har lyxade vi till det med smörgåstårta som jag gjort själv och den blev helt ok för att vara första gången :o)

Ikväll MÅSTE jag städa, har sagt det hela helgen men högen med kläder ligger fortfarnade kvar i sovrummet *suck*






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................