Babyträff

Vi gick nästan hela långa rundan i söndags... 9km blev det totalt..

Kalle somnade vid 21:30 men vaknade på natten o var hungrig..försökte trösta honom o satt länge med honom i famnen men så fort jag la ner honom i sängen blev han arg igen så det vara till o fram med maten ;o)

Igår var vi på Babyträff hemma hos Erik.. Jättetrevligt som vanligt... kul o se hur alla utvecklas och gör framsteg.. Alicia som är äldast kryper nu... Kalle är minstingen men han är inte långt efter de andra..

Försökt till bild på alla (olof är ledsen och är hos sin mamma)



Vid 16 begav vi oss hemåt, lagade kvällsmat o sen var jag nere o tränade ett pass core tillsammans med Åsa.

Kalle somnade vid 20:30 o sov till 7 imorse... Vi har legat o kollar på Vakna med the Voice men nu kör Kalle i sin gåstol o jag ska packa klart..vi ska nämnligen ner till Vinslöv idag... men första ska vi fika med min gamla klasskompis Rebecka i Hässleholm....Vi var jättebra kompisar på mellan o högstadiet sen började vi på olika skolor och har bara haft lite sporadisk kontakt.,.. Så hög tid med lite fika o skvaller...
Sen åker vi hem till Mamma o Pappa och sover över till imorgon.



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................