Hallo allesammans

Veckorna går alldeles för fort...och vi ska inte tala om helgerna..

Fredag kvällen tillbringade vi hemma hos fam. Forsell.. Lillebror Milo är redan 3 månder så det var verkligen på tiden..
Vi åt Tacos och kollade på Lets Dance... som vilka småbarnsföräldrar som helst :o)
Storasyster Havanna 1½år var lite blyg när vi kom men sen var det fullt ös...hon satt i våra knä o vi läste bok och vi lekte.

Igår hade vi finfrämmande, Mamma,Lillebror,Jennie och Mio.
Jag möte upp dem ute på Langes i Virestad där Lillebror shoppade loss på Fred Perry saker :o)
Lagom till vi kom hem här vaknade Kalle så vi gick en runda här i Diö, ute till båthammen b.la.

Sen bjöds det på kycklingsallad och nybakad bröd innan vi gjorde upp i Buzz och jag lyckades faktiskt vinna en omgång.
Besöket blev längre än beräknat när Lillebror insåg att vi hade Canal + så han kunde titta på en fotbollsmatch på kvällen.

Trevligt var det iaf.











Imorse sov Kalle till kl 9 och sen låg vi kvar hela familjen och busade till kl 10.. Skönt..
Och då vi försöker vara lite nyttigare här hemma så blev det havregrynsgröt till frukost och sen gick vi en runda med vagnen.

Just nu är Daniel nere i Älmhult och köper färg till vår släp, som jag sen ska måla ute i Barkhult..den är för stor för vårt garage och jag vill helst inte vara ute o måla..




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................