Nyår

Så nu har jag äntligen tid över till o skriva lite om vår nyårsafton som vi tillbringade hemma hos fam. Å-G

Vi åt god mat
Förrätt: Toast skagen
Huvudrätt: Baconlindad fläskfilé, potatisgratäng och grönpepparsås/Bearneisesås
Efterrätt: Marängswiss







Vi spelade spel......


Där utmaningarna b.la. var:
Ät 3 msk ketchup,  2 msk oboy, flyg o låt som ett flygplan, låt en medspelare göra ett sugmärke på dit, låt dina motspelare skriva en valfri text på din magem ta schampo i ditt hår o låt det va kvar hela tävlingar osv..
Man fick även Tuffa val och fördomar om de andra spelarna...Kul spel... även om jag fick " Good Year" skrivit på magen haha..


Kalle var "duktig" och sov igenom middagen och var sen uppe med oss vid 12 slaget..
Han och gullungen hann med lite bus också...





Kalle var vaken ända till kl 2,
Jag ammade honom sen följde han med Mamma och sov inne hos henne o pappa.
Så jag och Daniel fick sovmorgon läääänge på nyårsdag :o) Lyx...

Det finns en lite fler bilder..men de håller vi nog för oss själv haha..

Vi hade iaf. en JÄTTTREVLIG kväll hos fam. Å-G





Postat av: Marie

Jag ser att du är lika glad för marängswiss som jag :)

2009-01-05 @ 20:59:00
Postat av: Anna Larsson

Ohh ja :o)

O den var riktigt mumsig..

2009-01-06 @ 09:03:52
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................