Lördag

Lördag och ännu en vecka avklarad - min sista som mammaledig på heltid!!
På Torsdag börjar allvaret igen.. Men det blir en mjukstart - 1 natt / veckan.

I Torsdag tog jag o Kalle en liten shoppingtur till Älmhult, bort till Saab och köpte olja, filter, packningar och en glödlampa och sen vidare bort till Maxi där Kalle fick testa på o åka i sittdelen på kundvagnen... mycket o titta på men inte så fräscht när han slickade på myntfacket...urk.

På kvällen skippade jag jympan då jag kände mig lite hängig...istället åkte jag och Kalle hem till Åsa och badade...
Vi har ju inget badkar hemma så perfekt att vi kan bada hemma hos henne, Kalle var lagom slö efteråt :o)
Innan vi åkte hem till Daniel så åt vi våfflor - mums..


Igår jobbade Daniel bara till middag... så när han kom hem tog vi ett ryck här hemma o städade och plockade undan, för vi hade bjudit hem Ola o Fanny på Tacos på kvällen...de ska ha barn i början på Maj så de ska låna lite av våra saker så de fick kolla va de ville ha så jag kan tvätta.
Vi kollade på Lets Dance o åt glass - en riktigt småbarnföräldrakväll :o)

Idag har vi haft mysdag... Daniel har suttit vid datorn och jag bakom vid mitt skrivbord o sytt och Kalle har kört rundor med gåstolen samtidigt som vi lyssnar på Rallyradion från Värmland.

Idag blev det ett par byxor o 1 mössa till Kalle..  Har köpt hem mudd nu så byxorna blev mycket bättre..
Mössan är dock bara ett test...behöver modifieras lite..









Postat av: Anonym

nehmehn oj vad duktig du är,brallsen va ju skitsnygga.

härlig färg!!!!!!!!

2009-02-02 @ 19:06:09
Postat av: Ida ♥

va duktig du är som syr!!

2009-02-03 @ 22:23:29
URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................