onsdag

Kalle sov 20-08 i natt också :o)

Igår när vi var nere och fyndade på gardroben hade de även overaller för 70% jag tittade lite snabbt på dem men inget mer men så i går kväll kunde jag inte sluta tänka på dem, jag tittade på samma overall i höstas innan vi köpte reima overallen till Kalle , så förmiddags körde jag o Kalle ner och köpte en overall i stl 86 som han kan ha nästa höst/vinter en mössa i samma serie fick också följa med hem:

Overallen o mösan är från Nameit
Ord pris: 699 + 99 Jag betalade 240:- för allt :o)

När vi kom hem var det sovdags för Kalle, så jag packade ner honom i vagnen och gick runt Anna-Lisas hus sen sov han, på med babyvakten sen städade jag hela ovanvåningen, dammsugade och svabbade.

När sen Kalle vaknade byte vi till sittdelen i hans vagn, tömde diskmaskinen och gjorde barnmatsstorkok .







Just nu sitter jag här med en trött Kalle som inte vill sova..
Daniel är nere på friskis o svettis och tränar Ki-box.


Postat av: Therese

Visst kan jag göra det. Vill bara säga att jag har skrivit Nellies namn i jackan så du vet det. Om det inte är ok så får du säga till annars ska jag tvätta den sen lämnar jag den. Kram

2009-01-22 @ 07:30:17
URL: http://fesan.webblogg.se/
Postat av: Miian

Oj vilka fynd du gjort,super fint!

2009-01-23 @ 12:11:23
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................