Älskade Kalle

I går kväll somnade vårt lilla charmtroll redan vid 21 tiden...Själv satt jag o spelade poker alldeles för länge..så jag trodde det skulle bli lite sömn för min del men när jag gick upp vid 7:30 o la in ved i kakelugnarna sov Kalle ännu..

Idag har vi inte gjort något speciellt... bara lagat en kärleksfull middag till Daniel o myst :o)
Igår däremot gjorde vi Älmhult osäkert.. när Kalle sovit första rundan på förmiddagen och ätit sin gröt så klädde vi på oss och begav oss..Kalle somnade på väg ner och fortsätte och sova när jag la över honom i vagnen o sen sov han igenom Lindex, Euronics,Maxi och Netto besöket...Jag var så duktig att jag ställde bilen mitt i centrum och sen gick jag till alla affärerna..till Maxi är det nog 2km (lagom skoj i snömodd)

När vi var klara i centrum körde vi bort till AP-Däck service och pratade lite med Anders innan vi körde bort och överaskade Daniel när han kom ut från jobbet :o)

Imorgon blir det en runda till Älmhult igen, Jag ska byta mixern som gick sönder förra veckan... Kalles mat börjar sina i frysen och han VÄGRAR köpemat...köpte hem lite igår för att testa iomed att mixerna är sönder men han klöktes bara... Kalle är van vid mycket fastare purer, den jag köpte var typ rinnande med klumpar i...urk..

Annars så har Kalle ätit lite smörgås igår o idag... rostebröd med leverpastej  - mums.. 

Lite bilder från dagen:










Vår lilla busungen som älskar att busa och har aldrig långt till ett leende.


Postat av: Miian

Anna...helt sjukt vad tiden går,er gosse är ju stora killen nu.

Jisses!

Äter macka och puré,inte klokt ;)

Dukkiga söta killen!!!



Tack för kommentaren,varje Älmhultsresa som blir färre är guld värd.

fattar inte att han pallat i två år,jag spyr bara vi åker upp en gång i veckan typ :P

Kramis

2009-01-08 @ 22:05:50
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Ida

tack för lösen!!

Vad underbart söt han e! Och vad stor han har blivit, det var ju ett tag sen jag kikade in hhär :) Hoppas allt e bra med er!!

2009-01-10 @ 23:15:31
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Carolina

han ser juh för härlig ut er lilla kille!

2009-01-11 @ 13:14:29

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................