2 Jan

Blir inte mycket text idag... roligare med bilder :o)


Mums med tår...


Hjälper Mormor (Sin mormor) att vispa


Den 2 Jan gjorde jag o Mamma tacopajer hela förmiddan som sen mormor bjöd på, på sitt 72 års kalas :o)



Sen åkte vi hem till Diö, slog in ett paket  och eldade upp (vi hade 13 grader i huset när vi kom hem) och åkte vidare till Uthövdan för 23 års kalas för Tobbe (Daniels bror)




Vi myste lite med Lennart... (Som inte verkade sakna sin gamla matte)



Vi hann även med att göra upp i Guitar Hero, Jag vann över Daniel :o) (1 gång iaf. haha)





Postat av: Marie

Kul att du delar med dig av bilderna! Alltid roligt att se vad ni hittat på och hur Kalle har växt! Vem säger era familjer att han liknar? Jag tycker han ser ut att ha dina mörka färger i hår m.m. Men jag tycker mig se en del likheter mellan Kalle och Daniel på vissa bilder.

2009-01-05 @ 21:04:26
Postat av: Anna Larsson

Ja han har mina mörka färger och min mun men sen vet vi inte mer haha... Han är inte lik någon av oss när vi var små..

2009-01-06 @ 09:03:25
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................