Torsdag

Prick kl 20 somnade Kalle igår..
Men tyvärr vaknade han när vi skulle gå o lägga oss 2 timmar senare.
Sen skulle de busas och tjabbas... 2gånger hade han fått in bägge fötterna i pyjamsen och ena armen utanför och en gång hade han lyckats att få av HELA pyjamsen...*suck* och när jag skulle klä på honom igen så skrattade han bara..busunge..
Vid 23:30 gick vi in på hans rum och läste "Läggdags Wiggo" och sen till slut kl 00 somnade han...

Sen var det en pigg Kalle som vaknade kl 7..

Idag har vi varit hemma, städat ovånvången, sorterat ut de sista stl 62 kläderna, varit bort på Bokhultets förskola där jag jobbade för 2 år sen och som är tänkt att Kalle ska gå på till hösten..min gamla kollega Monika stod vid grinden så jag passade på och prata lite med henne och det verkar inte vara några problem med dagisplats till hösten... Annars brukar de ALLTID stå i tidningen varje höst att de inte har tillräckligt med platser och jag är inte så sugen på att ha Kalle i Liatorp eller i Älmhult... Vi ska dit o hälsa på i Mars iaf. hade jag tänkt.

Nu ikväll har jag varit och tränat på Friskis och svettis - Jympa Bas...Skönt o komma iväg helt själv o träna..inte behöva tänka på Kalle , även om jag gör det ändå :o)

Inga bilder idag...


Postat av: Miian

Oh duktig du e som tränat!

Mindre skoj dock att Kalle vaknade pigg och glad när du skulle lägga dej.

Hoppas ni har en bra fredag!

Kram

2009-01-23 @ 12:10:04
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Daniel

Du är så duktig min älskade!

2009-01-23 @ 12:21:21

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................