Puss o hej

Idag har varit en lugn dag..
Kalle vaknade vid 8 tiden, ammade och busade lite sen somnade han igen och sov i 3 timmar , efter lite gröt till Kalle o lunch till mig åkte vi till Liatorp och handlade korv och hämtade paket från Ellos som innehöll:


Sen somnade Kalle igen och sov i 2½ timme lagom så jag o Daniel hann äta kvällsmat tillsammans o jag hann mysa lite med Kalle innan jag åkte ner till Friskis och svettis för ett pass Core..Perfekt tränings för mig :o)

Nu ligger kalle i sin säng o är på väg och somna.. och jag ska göra Daniel sällskap framför tvn ska bara duscha först.

Ja just det..jag har skaffat sån Postkodslott också... anledningen var dagens tidining där vi såg Daniel konkurrent i rally Jimmy med en check i handen från grannyran... han o hans familj har vunnit 10 MILJONER (TIO MILJONER)
Visst lite avis är jag men Jimmy är värd det..han är hur snäll o trevlig som helst..även om han o hans co-driver stellan hetsade Daniel en hel del sista tävlingen innan Kalle föddes med både att vattnet hade gått o allt möjligt :o)


Postat av: Ida

ja alltså.. det programmet var helt sjukt.. Jag fattar inte hur vissa lever.. jobba med att ta oskulder som sagt. uhhh... när, inget för mig iaf :)

2009-01-20 @ 17:42:27
URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................