Idag

Idag är Daniel tillbaka på jobbet, han skulle egentligen varit hemma tills på måndag men nu började han bli rastlös :o)

Ska bli skönt med lite rutiner igen..

Innan jul sov Kalle hela nätter och på dagen sov han ett långt pass på ca 3 timmar sen ca 1 timme och på kvällen vid 7 sov han 30min men nu är allt upp o ner.
B.la. för att han har fått sova inne de senaste 2 dagarna... han sover bäst ute men med lite hosta och 12 minus ute så har han fått bli inne...o det har faktiskt gått över förväntan.. vissa dagar har han gnällt 20-30min innan han kommit till ro o någon gång har han somnat direkt.. Han har faktiskt också börjar ta nappen litegrann... på kvällen brukar han äta tills han somnar.. mysigt men lite jobbigt för Daniel när jag börjar jobba lite smått i feb.
Nappen är inte så länge i munnen men han har den i handen och suger lite på kanten..

Igår kväll somnade han vid 22 tiden och sov till 05:30, vände på honom (han blir arg när han vaknar på magen, fast han lägger sig själv så) sen somnade han om till kl 08:30 :o)

Idag tänkte vi lämna Diö, de senaste dagarna har vi bara varit inne så behöver komma ut lite..
Vi ska handla mat och besöka Euronics...Min mixer gick sönder förra veckan när jag mixade Kalles mat...och nu börjar maten sina i frysen så måste han en ny snart.

Nu imorse låg vi i sängen och kollade på Rachael Ray så fick Kalle tog i fjärrkontrollen och byte till sändningarna från Dakar rallyt...så lite skadad är han nog redan haha..

Fjärrkontrollen och telefonen är just nu väldigt poppis...att trycka på och ha i munnen..
o ha Kalle i knäet när man sitter här är hopplöst han slänger sig efter tangentbordet och ska slå på tangenterna..
busunge...





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................