Gnällfredag

Idag har vi haft en ät o gnäll dag..
Kalle har vägrat sova, han sov 2x 5 min och 1 timme ute i vagnen - han brukar sova 2-3 h o sen 1-2h.
Däremellan har han mest varit arg och velat amma...
Men nu ikväll har han sovit 2½ timme så nu är han på bra humör igen..

Daniel ger han gröt nu så jag får passa på o blogga lite snabbt innan jag ska sortera in alla kläder jag tvättat idag... 3 maskinen (vår tvättmaskin rymmer 8kg) och sen ska jag packa , vi ska ner till Vinslöv imorgon..
Blir först ett kort pit-stop där och hämta lite saker sen åker vi vidare till Eslöv och hem till MarcuS som ska få äran att fota Kalle :o) , han fotade de fina bilderna på mig o Daniel när Kalle låg i magen.


Kalle blir ju 6 månader på söndag så vi stannar i Vinslöv till söndag och firar med lite tårta tillsammans med familjen..




Postat av: Nathalie

Åh vilka fina bilder! Va de hos en fotograf ni hade tagit dom? Vi tog aldrig några med Z som jag kan ångra nu, men de blir nog inga till nästa heller, fick massa fula bristningar sista veckan :/

2009-01-17 @ 19:20:44
Postat av: Carolina

Ni har sådan tur som känner en som e så duktig på att fotografera.. Jätte fina bilder!

2009-01-18 @ 18:32:46
Postat av: MarcuS (fotografen)

PhotoShop kan man använda till mycke. Både lägga till och plocka bort ;)



// MarcuS

2009-01-18 @ 21:57:59

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................