de senaste dagarna..

Så nu är motivationen tillbaka...

I söndags var vi som sagt på Cabby Cup och kollade på mina kusiner spelade handboll..


Mamma, Kalle och Elin





Sen åt vi söndagsmiddag hemma hos Mamma o Pappa innan vi åkte bort till Fam. Å/G för lite fika..


Gullungen och sötnosen Kryptränar :o)



Måndagen var det shoppingdag..
Både jag och Kalle var lite halvkrassliga men vi tog en sväng ner till Älmhult ändå.
(Kalle sov 3½ timme ute i vagnen)

Snorig men glad

Vi började på Saab där bilen fick nya parkeringslampor, sen åkte vi till IKEA


Vi hittade stol (Till Kalles farmor o farfar) o sänghimmel på fyndet


Och så blev det några ramar, en brödform och säkerhetsstopp till uttagen.

När vi var klara på IKEA gick vi bort till Willys och handlade lite..Kalles skulle tvunget pillar på allt jag stoppade i korgen haha.. Sen stoppade vi in allt i bilen och körde bort till Friskis och svettis och pratade lite med Daniel o Tobbe..

Vidare hem och börja på maten, men så klart hade jag glömt handla creme fraich så Daniel o tobbe fick fixa det på vägen hem (får skylla på ammningsförvirring haha)

Kvällen blev skrikig för Kalles del då han var övertrött...men kl 20 somnade han och sov sen hela natten ändå till kl 7:30.


Igår var vi också nere i Älmhult -vi besiktigade RAK 170 (Min bil)


Blev en anmärkning som vi redan visste om, men inget som krävde ombesiktning...
Kalle var snäll o satt i mitt knä o tittade på allt i bes.hallen :o)

Resten av dagen tog vi det lugnt... jag var/är förkyld och har knappt någon ork... tur Kalle är så snäll som han är..
Men vi hann med 3 maskin tvätt iaf, Men kvällsmaten fick daniel fixa - min underbara..




Igår somnade Kalle vid 20:30 o när sen Daniel skulle kolla till honom hittade han inte honom först:


Han hade lagt sig vid fotändan uppe på täcket (jag la filten över honom)

Annars gick väl natten så där.. han kunde inte vända sig så han blev arg så då la jag honom på rätt håll o han fortsätte o sova... men sen vaknade han vid 4 o var hungrig..åt lite sen somnade han i vår säng så jag la över honom o sen sov han till 7:15.

Idag hade vi egentligen planer på babycafe men vi är fortfarnade förkylda så dumt och smitta de andra barnen..
Och jag tänkte bara ta det lugnt för ikväll har jag träning - AFRO! ska bli skitskoj o testa det...


Postat av: Miian

hihi såna söta sovställningar han har ;);)

Tar han sig fram nåt nu eller?

Kram

2009-02-26 @ 19:54:53
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................