Fredag!!!

Kalle var snäll igår och sov 2 x 2 timmar så jag hann vila lite jag också innan jobbet.

Daniel tillbringade kvällen på Ikea värdshus med jobbet...allt medan jag och Kalle myste hemma, badade (Kalle, jag duschade) o efter luftning av rumpan (Kalles) fick Sötnosen lite massage...något som verkades uppskattas..

Natten på jobbet gick jättebra... var inte alls så trött som sist... o min maskin krånglade knappt något.. skönt så natten gick snabbt...

Jag sov lite länge idag också..ändå till kl 12 för sen ville Kalle ha Tutte, men låg kvar och läste bilsportbörsen innan jag steg upp..

Nu sover Kalle sitt andra pass, jag och ska gå ner o duscha tänkte jag för sen ska vi åka ut till Daniels föräldrar o hälsa på..

Ikväll står städning och packning på schemat..

Avslutar med lite bilder på vår lille sötnos och favvosaken









Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................