Idag

I natt sov Kalle hela natten iaf. skönt det.

Idag har vi varit nere i Älmhult och handlat,


vi började på Willys där Kalle hade fullt upp med att kolla på allt från kundvagnen :o)
Sen gick vi inom Lindex en runda, hade spanat in en jeansjacka i senaste Vi föräldrar som jag var sugen på och vi hade tur för de hade den, den var ännu finare in real life...mjuk o skönt...perfekt nu ivår..
Och för ett tag sen köpte jag en POPjacka av min gamla klasskompis Therese i stl 86 som Kalle kan ha till hösten så nu behöver jag inte handla jackor på det bra tag..


Vi gick även inom Netto för att kompletera det jag glömde på Willys haha...Där charmade Kalle alla tanterna...satt o snackade högt i kundvagnen, sötnosen..

På vägen hem somnade Kalle i bilen och sov sen vidare i vagnen i 3½ timme!! perfekt så hann jag göra mat både till oss o storkok till Kalle...

Det blev ingen träning för min del idag... har haft ont i ichiasnerven så idag fick det bli vila o mys med Kalle istället..
Daniel o Tobbe tränade idag efter jobbet så Tobbe åt kvällsmat med oss o lekte lite med Kalle..
Jag har även hunnit med o göra några halsbandbeställningar :o) (Tobbe kolla din jackfika hihi)


Nu sover Kalle sen nån timme tillbaka o Daniel gick precis o la sig... jag ska bara svabba golven där nere sen ska jag också göra dem sällskap...

Kalle i sitt "nattlinne" ;o)

Imorgon är det "babyträff" (de är inte så små längre) här hemma... Tacopaj ska det bjudas på..

Avslutar med lite bilder..







Postat av: Ida ♥

åh, vad är det för bilstol ni har ??

2009-02-09 @ 23:12:10
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Ida ♥

jättefin var den , och han ser ju ut att ha bra med space för fossingarna.. men tar den mkt plats?

jaaa! Väntar med spänning! ;)

2009-02-10 @ 09:00:05
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Ida ♥

halsbandet var SUPERFINT!! :) har länkat till dig, säg till om det inte är ok, då tar jag bort länken! Kram

2009-02-10 @ 20:10:47
URL: http://fixit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jasså, nu hittade jag något i jackfickan, man får väll tacka ändå, ska ha de på nästa gång ja ska till garanda=)

2009-02-10 @ 21:43:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................