Dagen i bilder

Då Kalle flera nätter vaknat vid 3 tiden för amning beslutade jag igår att inatt skulle jag ta en fajt med honom för jag VET att han klarar sig utan mat på natten...vill inte ta det i veckorna när Daniel ska upp o jobba så..
När Kalle vaknade o började gnälla tog jag inte upp honom utan han fick ligga kvar... Men tror ni han gav sig...nej! Lika envis som sin mamma... ofta brukar han ligga på magen o trycka ner spjälsängsskyddet o titta på oss men i natt satte han sig först upp på knä o sen STÄLLDE han sig upp... Så efter det tog jag upp honom o han fick lita mat o somnade sen om till kl 8..




Sen meckade Kalle o Pappa gåvagnen o Kalle tog 3 steg alldeles själv med den..



Efter det var det duschdags för snorisen



Fruktstund med Pappa




Sen åkte vi ut till Barkhult o hälsade på, fikade, mekade 240 och sköt med med softairgun och åt kvällsmat..vi hann även med en promenad bort till Fyndmarknaden.


Jag,Linnea och Benny



Nu ikväll har vi mest myst med Kalle, kollat på melodifestivalen, ätit varma mackor och gjort vid morgondagens middag..

Oj vad klockan är mycket.. dags för sängen..


Postat av: LINDA | ddisconnected

håller du på med rally? =)

2009-03-01 @ 16:09:18
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................