Trött

Idag är jag trött!!

Kalle somnade kvart över 8 igår men redan vid 00 tiden vaknade han ledsen men då räckte det att vända på honom o ge han snutten.. sen vaknade han 01:30 igen ledsen och sen har vi varit vakna hela natten till o från till 05:30..
Kalle har fått mat, legat i vår säng, blivit smekt på huvudet o ryggen, sovit tättintill .. han somnar till men vaknat direkt igen...o vid 05:30 tyckte jag han var varm och snörvlig så han fick en alvedon och näsdroppar och sen gick vi ner o åt gröt tillsammans med Daniel som skulle till jobbet (han har varit vaken lika mycket)
Sen lyckades vi somna om i 1½ timme...men jag hoppas han sover länge nu på dagen så jag med kan vila lite annars blir det tufft i natt på jobbet....Daniel skulle ev. ta ut lite ATF så han kommer hem vid middag o kan ta Kalle så jag kan få sova..

Nu springer han runt i sin gåstol, näsan rinner litegrann men han verkar piggare och är inte så varm längre..

Nähä nu ropade tvättmaskinen på mig (perfekt att man kan ställa timer)

Ha en underbar dag, själv ska jag tillringa den i mjukiskläder och så mycket som möjligt i sängen...




Postat av: Ida ♥

ja det ska bli så sköj att ge sig ut i krogsvängen lite, även om jag inte saknat det såååå mkt. Kommer förmodligen att känna mig handikappad utan vagn och så men men :) haha

2009-02-19 @ 10:45:43
URL: http://fixit.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................