Sjukling

Daniel kom hem vid middagstid igår och löste av mig.

Vi åt lunch sen gick jag och la mig... 2½ timme fick jag sova, behövligt.

Kalle var inte alls pigg men han sov 3 timmar ute i vagnen iaf.
Näsan rann, ögonen tårfyllda och han hade feber, men han åt med bra aptiet men jobbigt o se honom så dålig.

Vid 20:30 somnade han iaf. för natten, vi kollade klart på Sveriges värsta bilförare sen åkte jag till jobbet vid 21:30.

Vid halv 2 fick jag sms av Daniel, Kalle hade sovit till 23 tiden sen hade det varit likadant som förra natten, en trött kalle som inte kunde komma till ro.. tror han hade lite ont i kroppen också... till slut somnade han i barnvagnen och Daniel på soffan o där låg de o sov när jag kom hem vid 6 tiden..
Natten på jobbet gick jättebra, jag och Anna packade en ny skjutbar gardrobslucka från Birkelands sortimentet och diskuterade allt mellan himmel o jord :o)
Jag fick även min första lön sen jag började jobba igen, 1 natt och lönen blev 4 siffrig :O)

Jag sov lite halv 1 , alldeles lagom..
Kalle o Daniel hade varit på äventyr nere i Älmhult o varit i Barkhult och hämtat isdäcken när jag sov så när jag vaknade sov Kalle ute i vagnen o när han vaknade var  det en lite piggare Kalle vars näsan inte rann lika mycket längre och feber hade nästintill försvunnit - skönt.

Nu ikväll i eftermiddag har vi varit ute i Barkhult och hälsat på Kalles Farfar.. o farbror Tobbe tittade inom också..
Kalle var trött redan i bilen dit och somnade 5 min i min famn, sen åt han lite mat innan han sov 30 min ute i vagnen.

Sen åkte vi ner till Älmhult och beställde Kina mat o handlade lite dricka till Kalle och nu är kina maten uppäten, lets Dance på tv och Kalle är betydligt piggare, vi fick många leende innan så förhoppningvis sover han hela natten så vi är utvilade allesammans när vi ska ner till Vinslöv imorgon..

Umgås med min familj och sen ska vi på KMK fest (även det tillsammnas med familjen och en hel hög av min släkt) - jag ska få en 10års nål och sen blir det lite mat o dans..vi får se hur länge Kalle tycker det är roligt.. Sover över i Vinslöv gör vi iaf.

Blir tyvärr inga bilder..Jag har gjort av med min kamera IGEN!! Men den finns här hemma någonstans.....





Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................