Planer

Igår natt vaknade Kalle o var jätteledsen, tror han drömmer en massa... helt fördärvad var han... men efter lite mammasmys så somnade han om mellan oss i sängen...

När sen Kalle tog sin förmiddagslur vid 9 tiden somnade även jag..o vaknade 2½ timme senare - skönt!!

På eftermiddan kom sen en sjuk Daniel hem... ont i huvudet, fryser o lite illamående... vi som klarat oss hittentills...Hoppas bara Kalle slipper det..

Kvällen tränade jag o Åsa ett pass Core nere på Friskis och svettis.

Ja just det...igår bokade jag även hotell till Alla hjärtans dag...förra året fixade Daniel Kurbad på Spaet här i Diö så iår var det min tur...så vi ska lämna bort Kalle o bo på hotell i Kristianstad...ut o äta och bara ha det bra tillsammans..



Kalle kommer ha det minst likabra tillsammans med sin Mormor och Morfar...första natten vi lämna bort honom.. Men det känns bra...Kalle brukar sova inne hos Mamma o pappa när vi är där nere o sover över...Så det ska nog inte bli några problem o skulle de det så är vi ju faktiskt bara 15min därifrån..








Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................