Lördag

Idag har jag varit trött!!

Men jag fick lite sovmorgon iaf. Daniel tog Kalle i morse så jag fick sova nån timme längre..

Vi har varit ute i Barkhult och hälsat på, plockat ner Tobbes motor till rallybilen (t.o.m. jag skruvade lite)
Ätit nybakade bullar och Daniel har fixat med släpen (o tagit sönder den igen haha)

Nu i eftemiddag har jag sovit en timme så nu är jag fit for fight igen..

Ikväll blir det mys och Melodifestivalen..

Imorgon kommer Mamma på besök, hon ska ju ha Kalle på Alla Hjärtans dag så hon ville träffa honom så det inte blev så långt mellan gångerna..

O på tal om Alla Hjärtans dag så är det ändrade planer...för igår satt Daniel o läste igenom ett protokoll på Smålands BF´s hemsida o fick se att det var årsmöte och prisutdelningen för DM på lördag... och vi har inte hört något alls fast Daniel kom 2a i DM...så idag ringde jag runt lite och det verkar som om posten klantat sig men nu är vi anmälda dit iaf. och ska bo på hotell i VÄXJÖ istället och Mamma sover här hemma med Kalle..




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................