inatt inatt

Tror inte Kalle tycker jag ska jobba inatt...

Han somnade vid 21 , vaknade 23:30 o började gnälla..försökte ignorera honom men han blev bara argare så det var bara till o plocka upp honom...vaggade honom funkade inte, Daniel testade också men det gick inte mycket bättre - det enda som funkade var mat!! suck..
Till slut så somnade han om iaf. och sov till kl 4!!! Då ville han ha mat igen... större suck... Och med tanke på att Daniel ska ha Kalle själv i natt så gick jag ner och gjorde gröt...Daniel kan mycket men inte amma ;o)
Sen somnade han om till 8:30... Känner redan nu hur tuff natten kommer bli... fast när Kalle ska sova strax så ska jag nog också ta mig en liten nap... och inställningen att jag SKA klara natten så ska det nog gå bra... o så har jag laddat upp med choklad - Reisen mums..


Snutten är viktig...


Postat av: Madde

Daniel fixar det kanon:)

2009-02-05 @ 12:06:13

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................