igår

Igår natt fick vår lille son för sig att han skulle vara vaken mellan 00-02 , inte så kul tyckte vi..

Vi vaggade, pussade, vyssade och försökte med allt (utom mat) men han fick ingen ro att somna om..så efter 1½ timme gav jag med mig han fick mat..men han var inte speciellt hungrig men efter det somnade han iaf.

Och även om han varit uppe 2 timmar på natten så vaknade han som vanligt vid 07:30, men Daniel tog honom då så jag fick ligga kvar o dra mig :o)
Sen åkte Daniel till Barkhult för att fixa släpen och vi fick besök av Mamma, hon hade med sig nybakad (fortfarnade varmt) hälsobröd så efter att jag ätit det till frukost packade vi ner en trött Kalle i vagnen och gick Diö runt.

Sen tränade Mamma o Kalle krypning medans jag lagade riktigt söndagsmat, helstek kotlett med potatis, sås och grönsaker..riktigt gott blev det.

Mamma lyckades även somna Kalle inne i vagnen - något som brukar vara omöjligt..så nu är jag inte det minsta nervös för att åka iväg nästa helg...Nu blir det en mjukstart för Kalle iomed att de ska sova här..
Fast det märks att han börjar bli lite mammig...han tittar efter mig och ibland duger inte Daniel...men det är väl sånt som kommer och går...




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................