Igår

Igår hade vi en liten gnällfis här hemma.. han vaknade 02:30 på natten o var vaken i 1½ timme suck..
Daniel var inte så pigg när klockan ringde 05:20... tur han är så söt (Kalle alltså hihi)

Och på dagen skulle han inte heller sova..förutom små tupplurer..

Men vi hann med lite grann iaf.

Vi var nere i Älmhult en sväng och köpte salva till Kalles torra kunder, kollade utbudet på Lindex och handlade mat på Netto..
Kalle var en liten tuffing med solbrillor på :o)

När vi kom hem från Älmhult gick vi bort till SPA:et med ett brev men det var inte deras så vi skrev "fel adress" och la det på brevlådan o så bokade vi tid för klippning till Daniel..
Jag tog med en broshyr hem med massa olika saker man kan göra borta på SPA:et... ska nog unna mig lite massage där borta när jag börjar jobba.

Sen lagade vi pyttipanna till kvällsmat på alla resterna och jag lyckade bränna mig på handen, när jag skulle vända ägget stänkte det fett på handen, så jag brännde mig rejält på 5 olika ställen - aj

Ja, vår BVC tant ringde också.. hon ska byta vårdcentral och undrade hur vi ville göra..o vi ska nog följa med henne till nya stället..måste bara kolla hur det blir det babymassagen och sånt nu..




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................