Fullt upp..

Nån maskin blev det inte tvättat igår men där imot hann vi med:

* Äta frukost i lugn och ro medans Kalle sov :o)
* Ringa jobbet ang. föräldralönen och mitt Friskis och Svettis kort
* Ringa Biblioteket och anmäla oss till Sagostuden
* Posta en traderavinst
* Gå bort till Åsa o ge henne ett namnsmycke + fika lite granna
* Göra ett beställningshalsband
* Laga kvällmat (värma Tacopaj)
* Busa massor med Kalle
* Prata med Anders nere på AP-däck
* Kolla på midnattssolsrallyt på tv
* Mäta Kalles arm
* Prata med Mamma i telefon

Inga avancerade saker men har man en liten kille så vill vara med en hela tiden så tar allt lite längre tid.

Ikväll är det Jobbedags för mig igen...Kalle sov hela natten men vaknade kl 7 så jag ska försöka sova tillsammans med honom idag..
För ikväll har jag träning och Daniel ska ut o äta med jobbet så då hinner jag inte vila...

Jag har lite bilder på kameran men tyvärr hittar jag inte den...o jag kan varken ringa den (ett förslag från Daniel haha) eller kalla på den...

Nu verkar lillkillen sugen på lite tutte som vi så vackert kallar det här hemma...sen är det sovdags igen o efter det ska vi nog ta och åka lite pulka.... premiär för Kalle...hoppas bara jag hittar min kamera innan...



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................