Lördag morgon

Sitter alldeles ensam nere i soffan, surfar och lyssnar på lugna favoriter..
Daniel och Kalle sover ännu, eller ja Kalle har varit vaken nån timme tidigare i morse men lyckades somna om, skönt för annars hade både hans och vår förmiddag blivit halvjobbigt, för när han trött är ingen kul...

Idag ska vi en sväng till Liatorp hade jag tänkt, tomten kommer dit b.la.

Annars så handlade vi de sista julklapparna igår, så skönt... nästa to do inför julen är att hämta hem granen och klä den och det tror jag vi gör någon dag i helgen..för vi ska ändå ut till barkhult och elda lite..

Får bli lite pulka åkning också, jag och Kalle var nere på pulkajakt i Älmhult i Onsdags och vi hittade en fin Stiga scooter på maxi, med ratt och allt =)

Nu hör jag små fötter kommer trippandes på ovanvåningen....

Får bli mer bloggande i eftermiddag, har lite bilder från preimären med scooterna b.la. =)

Det var en Kalle på strålande humör som kom ner, började direkt dansa till musiken...vår lilla sötnos

Förresten, tack för kommentarerna ang. dagisplatsen - det känns helt rätt att ha honom hemma, för vi skaffar väl inte barn för att  lämna dem på dagis, klart busungen ska vara hemma med mig =)



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................