Julfest

Just nu sitter jag i soffan och laddar upp för en promenad bort till Kalles förskola om en stund.
De har julfest där idag och istället för vanliga 8:30-11:30 var det 10-12:30 som gällde idag, de skulle få träffa en kändis och äta julbord.
Kalle brukar trött när jag hämtar honom 11:30 så han lär var riktigt trött idag, så därför får det bli vagnen för han lär somna på 5 sekunder =)

Första natten i sin nya säng gick så där, han drack upp sin nyponsoppa i sängen men sen gjorde han mig sällskap i vår säng, det tog lång tid men till slut kom han till ro och somnade på min arm (väldigt viktigt!!) när gosade till sig och vände på sig i sängen men min arm skulle med ändå haha... Efter det la jag över honom i sin säng och där sov han till ca 00 då han traskade bort till Daniels sida och kryp upp till honom.

Annars brukar han vakna och bli ledsen men nu kunde han gå bort till oss själv, skönt för både han och oss och jag slipper massa tunga lyft.

Eftermiddan har jag och Kalle för oss själva, Daniel ska på begravning, hans fasters man gick bort förra veckan efter en tids sjukdom.

Funderar på om vi ska åka ner till Älmhult och köpa en Snowrunner till Kalle.. han måste ju ha en ratt =)

Nähä nu ska jag gå o göra mig redo, promenaden till förskolan tar 15min för Daniel så den lär ta lite länge tid för mig....



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................