Fynda

Idag är det jag och Kalle som är uppe först...i vanliga fall tar Daniel alltid mornarna och jag läggningarna men idag var han visst trött..

Kalle sitter brevid och kollar på Bilar.

O jag sitter och längtar till 11:30 när posten kommer och förhoppningvis med några av fynden jag gjort denna månaden.

Det har varit en hel del webbbutiker som haft adventkalendrar med erbjudande varje dag fram till jul.

Från Babyshop.se blev det b.la. ett gäng med mössor, 2st till Kalle och en värpnarluva/balaklava till bebis från Lundmyr of sweden. Kalle har haft Molos balaklava denna vintern och den har varit perfekt, sitter åt runt öronen, ner runt nacken och halsen och så får han inte av den själv, så en sån med texten Älskling fick det bli.


En annan sidan där man kan fynda är http://www.campadre.com Dit måste du bli inbjuden så vill du det bara hör av er så skickar jag ett mail.
De har varje vecka erbjudande på barnkläder, kläder, smycken, inredning - ja det mesta och allt är på mellan 40-70% därifrån har jag b.la. fyndat SVEA och Lundmyr of sweden kläder till halva priset.
Just nu har de b.la. erbjudande på Levi´s (för vuxna)

Igår fyndade smink, nu vet jag inte kvaliten på just detta märket men med 70%!!! Kan det kvitta ;)
Det är redan billigt från början så det blev en hel del till slut, tror det slutade på runt 900kr men med rabatten blev det bara 300kr med fakturaavg. och frakt.
Jag klickade b.l.a hem foundation, rouge, nagellack, ögonskuggor o det mesta inom sminkväg.
Rean hittar ni på http://www.blackonyx.se/ rabattkod: NYÅR



Lillejulafton blev det även lite fynd, men det visar jag när det kommit hem.








Postat av: Jenny

Jag blir gärna inbjuden dit =) Kram Jenny

2009-12-28 @ 19:48:00

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................