bläää

Tyvärr är det dåligt med uppdatering här inne nu..
Min kropp vill inte riktigt samarbete just nu och jag mår skit rent ut sagt..
Mesta dels av dagarna är jag sängliggandes eller sittandes i soffan.
Orkar med kortare saker men även Kalles dagishämtningar är jobbigt just nu..

Jag mår illa, är matt i kroppen, har huvudvärk, rygg och axlar dommnar bort..

idag var vi nere en sväng i Älmhult och köpte färg och handlade lite snabbt på netto,
inne i färgaffären fick jag sätta mig ner för jag började kallsvettas och blev alldeles matt...inget kul alls..

så därför kommer det nog inte bli så uppdaterat i framtiden heller...


Postat av: Anonym

Tråkigt och höra att du mår dåligt =(

Hoppas det går över..



Kramar från Madde Hansson

2009-12-02 @ 21:09:08

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................