Onsdag

halva veckan passerad....

Daniel var snäll o lät mig få sovmorgon imorse och det var jag tacksam över då jag vaknade med ont i halsen och ont i kroppen... halsen gör inte ont länge men kroppen värker lite...får hoppas Kalle inte smittat mig med något..

Kalles 3 timmar på förskolan hade gått bra...han satt i sandlådan när vi kom för att hämta honom...sötnosen..

Annars har vi tagit det lugnt här hemma, Daniel snickrar med uterummet och jag o Kalle busar...



Ska se om jag kan få in bilder jag tagit med nya kameran senare ikväll men så länge bjuder jag på lite gamla bilder...på bästisarna Kalle och Zacharias.
Får hoppas de har lika roligt imorgon när vi ska till Ölands djurpark allesammans :o)




Postat av: Natha

De kommer bli kalas kul! =)

2009-08-19 @ 22:38:40

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................