Helgen

Tog lite längre tid än beräknat men här kommer fortsättningen..

Lördag kvällen tillbringade vi på Cats , åt god mat och pratade om allt mellan himmel o jord..himla trevligt!!!
Sen åkte vi vidare till Super bowl för lite bowling... till en början gick det rätt bra men sen blev jag hur trött som helst... skulle lätt kunnat somna på soffan där.
Vann gjorde iaf. Daniel (vi som slagit vad *suck*)
Trevligt var det iaf. även om sömnbristen tyvärr gjorde mig ganska så tråkig.. jobbigt o va småbarnsmamma ;o)

Söndagen fick vi sovmorgon och både jag o Daniel tillbringade mesta av tiden i soffan/sängen - skönt!!
Kalle hade mysmorgon med mormor och morfar....badade och hjälpte till i köket.



På kvällen blev det riktigt familjemiddag då Lillebror, Jennie o Mio också dök upp.. trevligt..
vid 8 lämnade vi Vinslöv o både jag o Kalle somnad i bilen.. o vi hade sån tur att Kalle sov vidare i sin spjälsäng sen också - skönt..

Tack Mamma o Pappa för att ni passade Kalle i helgen!! Ni är guldvärda..



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................