Helgen

Vi har haft en underbar helg.

Efter några timmars sömn i fredags åker jag och Kalle ner till Vinslöv, Kalle fick stanna hos sin mormor på förskolan en liten stund medans jag körde hem till Mamma o pappas hus för att sätta igång en maskin tvätt med Kalles nya sängkläder.
Han fick även lite mat ute och en ny blöja innan vi körde in till Kristianstad då Kalle fick lite nya kläder,  för de behövde ju han verkligen ;o)
Handlade en liten dress till Wilma också, bekanta till oss som fått en liten flicka den 23/4.
Sen möte vi upp Marie vid Burger king, Kalle vägrade somna så han fick vara vaken.. inom HM och shoppa solglasögon sen tog vi en sen lunch på hmm.. ett cafe i Kristianstad...åt varm ciabatta med kyckling o mozzarella - MUMS!!

När lunchen var uppäten gick vi bort till Preem o kolla rallybilutställningen och köpte glass, sen fick vi skynda oss åt varsitt håll, Marie till besiktningen och jag hem till Vinslöv o kvällsmaten..

Tyvärr somnade Kalle i bilen hem, så kvällen blev inte roligt...han skulle INTE sova... men till slut efter 2 timmars kamp med en Kalle som var som elvisp i min säng kom han till ro och somnade...

Men inte sov han längre på lördagen för det... halv 6 ställde han sig upp i resesängen.. men vi tog det lugnt...åt frukost och duschade/badade tillsammans innan vi åkte inåt Kristianstad och HQ för kong Christian Race.


Kalle och Morbror Anders var funtionärer


Kalle och Farbror Tobbe i hans rallybil


Tobbe hade visst lite bråttom på ss2 ;o)

Jag skulle igentligen hjälp min kusin Jesper i start tk men där var så mycket folk så när Kalle somnat tog Mamma honom (hennes eget beslut) så åkte jag o Emma ut och kollade på SS1 och service platsen... tur ingen hörde oss i bilen haha..

Sen hjälpte vi till i Mål tk istället:


Kalle och Morfar äter glass....



Kalle busade med mina småkusiner Jesper och Hampus


o Tobbe och Ronny kom i mål med nästan helbil och en 4plats i klassen.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................