uppdatering

Dåligt med inlägg nu då Kalle är inne i en period då han vill i famnen hela tiden,,, jättemysigt men blir inte så mycket gjort här hemma.

Vi har iaf. börjar få lite rutiner på morgonen... Kalle brukar äta vid 6:30-7 tiden och ibland somnar han men offast brukar han ligga mot mina ben också pratar vi och sjunger lite (får passa på o sjunga när ingen annan hör) sen kl 9 kollar vi på Top Model och efter det brukar vi gå upp.

Iaf. i Tisdags hade vi Sund o Glad med företaget, vi tog med oss grannens hund på vår promenad och det gick hur bra som helst..så hon får följa med resten av gångerna också :o)

Kalle på promenad med Sund o Glad

Sen i Onsdags var det dags för 2 månaders kontrollen på BVC och det var inga problem, Kalle ökar stadigt i vikt och han är väldigt social.. tittar och lyssnar.

Kalle o Daniel "tränar"

igår tog vi det lugnt på förmiddagen sen körde vi och hämtade Daniel när han slutade jobbet kl 16. Fixade en ny mobil till mig då min gamla bara krånglat.. har fått 2 månadsexemplar efter varandra.. min nya ser ut som min gamla bara annan färg o lite så..
Sen körde vi vidare till IKEA som äntligen fått hem inredningen som vi ska ha i vår gardrob i fulhallen..
Så idag ska vi börja på och sätta upp skenorna o så när Daniel kommer hem från jobbet vid lite över 11, han skulle bara till VC IGEN! , såret har blivit varigt och svullet igen.. så han var där igår och ska dit idag igen.. får se om han får mer pencilin, för de andra tog slut idag.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................