Torsdag

Idag har Kalle varit sitt vanliga jag igen...dock lite tröttare..

Vi har haft en riktig mysdag..förutom just då när han bajsade så det rann på mig..men men sånt som händer.. Passade på och duscha tillsammans med honom o det var mysigt :o)

Vi har även haft besök av min kollega Åsa.. hon kom mitt i Pizzabullsbaket så hon tog Kalle - Perfekt.

Nu ikväll har vi kollat på Idol (Att vissa inte skäms!) och Kalle har sovit på mitt bröst i 3 timmar.. varmt men så mysigt :o)
Och nu ligger han och sover hos Daniel..eller ja..det låter som han vaknade nu..

Lite bilder:


Kalle ligger o drar sig i örat :o)


Redo för promenad


Pappamys


Nähä nu vart det någon som var akut hungrig...


Postat av: Anna S

Lycka till båda två på lördag syns säkert på HQ =)

2008-09-04 @ 23:21:09

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................