Matstol


Igår testade Kalle sin matstol för första gången, o det gick jättebra :)


Postat av: Madde & Anton

så söt han e´!! va fint han sitter!!;) Ses på lördag Kalle :)

2008-09-30 @ 19:27:26
Postat av: Miian

hej =)

stora killen han är nu ju,duktig på att sitta i stolen =)

skoj med namnfest och ang fadderbreven jag skrev så knåpade jag ihop nåt själv.

Har dessvärre inte texten kvar,ska försöka leta upp om jag har nåt foto kvar nånstans.

Men det var typ "mina föräldrar har valt dig till min fadder för att dom tycker du är stark,trygg,rolig och klok...blaha....

Ha aldrig dåligt samvete om vi inte ses så ofta som vi vill,överös mig inte med presenter,för mig är ett telefonsamtal och vetskapen om att du finns för mig det viktigaste" ja nåt sånt va det iaf ;)

lycka till =)

kram

2008-10-01 @ 12:30:20
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................