Fredag kväll

Idag har Kalle haft en gnällkväll..
förmiddan gick jättebra...Han somnade i bilen på väg ner till Älmhult sen sov han igenom både mat shopping o lunch på Hannas pasta bar :)

Men tror mycket av gnället beror på att vi haft jättevarmt här hemma...Daniel eldade upp imorse i båda kakelugnarna och det håller varmen riktigt bra...nästan för bra...iaf. nu...i Vinter är det perfekt.
Han har mest velat ligga o äta...men lite bus har han o Daniel hunnit med också..
Nu ligger han i bara blöja i spjälsängen.. Hoppas han sover länge för han har varit vaken hela kvällen..

Utanför står Rallybilen lastad.. näst sista DM tävlingen för Daniel iår.. han leder DM just nu och jag hoppas han gör det imorgon kväll också..
Jag och Kalle åker ner till Vinslöv för att umgås lite med min familj o förhoppningvis kan jag hitta något inne i stan o ha på mig på Namnfesten..

Nähä nu ska jag ta o göra min son sällskap i sovrummet..

God natt!



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................