Tisdag o Onsdag

Både i Tisdags o igår var det fullt upp.

I Tisdag hade Kalle en gnäll dag...Han åt, somnade o vaknade efter 5-10min nästan hela dagen..
O när jag skulle baka muffins blev han så arg att han förflyttade sig från filten bort till skafferiet (ca 1m)
På eftermiddagen kom iaf. Anne på besök o då var han på lite bättre besök (Tack för de fina kläderna Anne)
Sen när hon kört gick vi en liten runda, var ju Sund o Glad med företaget..o då somnade han o sov lite längre....skönt..

Igår var det dags för lite babyträff hemma hos Fia innan babyCafet..
Vi åt lunch tillsammans innan vi begav oss i regnet till församlingshemmet..
Alicia, Erik o Elma är 4-5 månader o Kalle 2½ men de är lika långa :)

På babycafet var det mycket folk.. trevligt..
Lite fler "bebisar" i Kalles ålder också..

När vi sjungit och fikat tog vi barnvagnar och gick ner till marknaden på torget..Där träffade vi halva Swedwood :)
Sen började det regna ännu mer så vi gick hem till Fia igen där bilarna var.

Sen körde jag och Kalle till delta data för att handla en färgpatron o sen vidare till Maxi...Så nu har vi nog allt till festen på lördag :)
Vidare hem och laga kvällsmat (jätte avancerat...Korv o pulvermos) sen åkte jag och Kalle ner till Swedwood (mitt jobb) o hälsade på en liten stund.. egentligen var det avd-info men just denna gången var ALLA samlade för att kolla på bilder från fabriken...men Kalle höll sig lugn o tyst (skönt) så länge han fick stå i Åsas knä :)
Sen höll Stefan ett kort info möte med bara vår avd. då var Kalle lite gnällig men det var kvällsgnället för sen somnade han i min famn.

Idag blir det Älmhult igen..ska ner till Ikea o köpa en ram och till Maxi o köpa ett babygym till Kalle..för han tyckte om Alicias.

 


Postat av: Miian

självklart får du sno texten,gör mig absolut ingenting.

Hur ser planeringen ut för festen nu då?

kommit på nån bra mat och så?

kram

2008-10-02 @ 20:04:24
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................