Motorsport

Så då var snart denna helgen över...

Tävlingen gick jättebra...blev endast lite plåtskador..


Var lite stressig i början... personer som inte höll vad dem lovar o.s.v.
i de lägena är jag glad att jag har min släkt..
Mamma,Kusin Tina och Majlis i sekretariatet
Pappa och Svärfar vid publikplatsen
o Så Janne som var speaker och vänner o bekanta som jag vet att jag kan lita på och som alltid ställer upp.
Och Daniel så klart..så gjorde ett kanon jobb!!

O Kalle var så duktig, han åt lite innan tävlingen och sen somnade han i Babybjörnen när Mamma (o Majlis) gick sträckan..o sen sov han igenom 3 omgångarna och hela vägen hem - skönt!!

Men det kändes på kvällen att det varit fullt upp, både jag o Daniel tillbringade hela kvällen i soffan :o)

Idag har vi också varit på motorsport evenemang... nämligen Folkrace (Jag brukar hålla mig ifrån FR, men nu när det var så nära och vi hade så tråkigt så fick det bli ett litet besök)
Daniel var i rullargrupp o jag o Kalle hade tråkigt hemma så vi körde dit och överaskade honom.
O Kalle fick träffa Farfar och Faster Linnea också o Jag träffade en gammal klasskompis sen barn o fritidsprogrammet...trevligt.







Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................