Lördag

Jag får börja med och skämas lite..
Får skylla på att jag skrev det mitt i natten
Daniel har BLÅ Ögon och han har en samsung mobil (borde jag vet då vi inte har samma laddare)
Och han svär inte ofta...bara på lördagarna när han åker av vägen haha.

Helgen har iaf. varit bra...vi tjuvstartade i fredag då Daniel var hemma med oss..
Vi bogserade ner vår V70 till Volvo då den vägrar starta, Daniel o bröderna forsell har testat det mesta redan.
Sen åkte vi till Babysimmet.. Kalle dök 4 gånger o det gick jättebra.. och efteråt bubblade vi :O)


Sen när vi kom hem påbörjade jag projekt ommöblering.
Jag städar bäst själv i lugnt o ro..Så när Kalle o Daniel lagt sig vid 21 tiden tog jag ett ryck här hemma..
Får ta lite bilder sen så ni får se hur vi har det här hemma nu...
Lite över 1 ville Kalle ha mat lagom till jag skulle gå o lägga mig...perfekt..

Lördagen tillbringade vi i Millebygden och Sponsordag för Daniel (o Tobbe)

Påpälsad Kalle i Team T-shirten


FEF efter några rundor.. gick hårt åt henne i år igen.

Sen följde Mamma,LIillebror, Jennie och Mio med oss hem.. för lite kvällsmat o så..

Jennie matar Kalle.. Mums med gröt






Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................