SNART...

Om 35 min är det lördag och dags för Silverratten..
Har "jobbat" nästan hela dagen med det..

Just nu är jag trött på allt vad Älmhults MK och Silverratten är..
Men det ska bli kul imorgon.. om ALLT funkar..

Har haft en massa saker på min lista o göra...hoppas bara jag kommit ihåg allt..men det lär vi märka imorgon..

Kalle har iaf. varit hur snäll som helst idag.. o han sov ända till kl 07:30

Nähä dags för sängen..imorgon kl 5 ringer klockan..

Slipper vara jättenervös iaf. för Daniel har valt att avanmäla sig då motivationen saknar...helt rätt tycker jag!


Postat av: tessan

det ska jag göra!!!

kramar tillbaka

2008-11-08 @ 11:03:03
URL: http://mammasprinsessa.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................