Onsdag-fredag

Det är långt mellan uppdaterngarna nu...

I Onsdag var vi på BabyCafet.. ovanligt lite folk..men rätt skönt det också..
Sen körde vi o parkerade bilen i centrum och tog vagnen till Lindex, handlade en body som Kalle ska ha på Julafton.
Efter det gick vi ner till IKEA, handlade en babyvakt, nya handdukar (mina andra hamnade i tanken på V70n) vattenlås till fam. Å-G  och lite annat smått...sen gick vi tillbaka till bilen och körde o hämtade Daniel på jobbet..
Bort till Maxi o handlade lite purer till Kalle o sallad till oss..

Kalle har "krånglat" en massa om nätterna...vaknar o vill ha mat, äter i 5 min o somnade om..Så när han vaknade vid 23:45 så lät vi honom lika kvar och gnälla.. sen tog jag upp honom en stund i famnen men han fick ingen mat.. och efter ca 20 min somnade han om och sov till kl 6, åt och somnade om till kl 10 :o)

Igår tog vi det lugnt...var hemma hela dagen... jag sorterade alla mina scrapbook och pysselgrejer.
Kalle var inte sitt vanliga jag..utan slö och var nöjd med att bara sitta i våra famnar, vilket han inte brukar.. han var också glansig i ögonen..

Han var uppe med oss till 22:30 sen somnade han och sov till kl 08:30... lyx..vet inte om det beror på att han är lite sjuk eller inte... jag håller tummarna att det fortsätter så här iaf.

Han har varit slö idag också så vi hoppar över babysimmet.. bättre han vilar o tar det lugnt..

Daniel är nere på jobbet nu och kollar på en robot.. när han kommer hem strax ska vi äta sen ska vi ut till Uthövdan och plocka fram Asconan för det kommer några från Östergötland och kollar på den idag. :o)

Imorgon har jag Julfest med jobbet men just nu är jag inte så sugen på att gå....Blir inte Kalle bättre skippar jag nog den..

Hej så länge..


Vår lilla sötnos


Postat av: Therese

Åh det är så svårt, dom är så fina allihopa :) Får köpa en av varje hihi. Hoppas allt e bra med er, Kalle har blivit sååå stor. Ha en fin helg, kramar.

2008-11-28 @ 12:45:48
URL: http://fesan.webblogg.seogg.se
Postat av: Miian

här e minsann oxå en sötnos avv vila ögonen på =)

Tror ni gör rätt när ni låter Kalle få "gnälla" lite och inte öta direkt,det felet gjorde jag,och nu står jag här men en kicka som mer änb gärna ska äta i tid och otid,om nätternasucka

hoppas ni mår fint!?

Kram

2008-11-29 @ 23:13:36
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................