Ascona B

Det verkar som om min pärla blir såld...har fått mail o samtal från 10 olika personer..
Finns inte så många Asconor ute på blocket och nu när det börjar bli vinter är det många som vill ha en lekbil..

På fredag kommer det iaf, en och kollar på den... han har tänkt köra rally med den så det är extra roligt..  o ska han inte ha den finns det fler på kö... ev. ett byte med en volvo 740 o så en från Gotland som vill ha den...

Bra... men ändå tråkigt... udda som jag är har Asconan alltid varit min drömbil... När jag var mindre samlade jag och Emlan pengar så vi kunde köpa varsin Opel Ascona B o köra rally...men sen gick vi på Disco för de pengarna istället haha..
Men vi kom en liten bit på vägen iaf. emlan kör rally men inte i en Ascona B och jag har en Ascona B men kör inte..




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................