Valborg

Valborg..

Blev en halvstressig dag..

Skulle ner till klubbstugan och kopiera men fick inte igång kopierator sen när jag skulle gå hittade jag inte mina papper....förvirrad?
Jag visste att jag hade haft dem med mig in men vart hade det tagit vägen? letade överallt.. och inte det lättaste när allt är en rör då vi ska byta klubblokal.

Bort till AP-Däck o pratat lite med Anders iaf.

Hem o åt och skrev ut nya papper att kopiera ,ner till klubbstugan igen o nu hittade jag papperna...de hade glidit ner mellan 2 bord som stod på högkant, kopierade allt, bort till AP-däck och sen hem o vilade och fixade med startkuverten innan vi åkte till Ola och Fanny o firade Valborg, grillade = Mums.. men tyvärr blev det ingen brasa..förståligt om man tänker på skogsbranden vid hade här i veckan.
Rickard o Lotta släppte en trevlig nyhet också - de ska ha barn i nov så deras blir också en 08:a ;o)

Vid lite över 23 körde vi hem, jobbade lite till med Lilla silverratten...

Lite över 00 somnade jag...



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................