Torsdagen

Även idag har vi hunnit med en del..

Jag rensade ogräs i trädgårdslandet, tvättade krukor och solade fram till Daniel vaknade, sen åt vi frukost tillsammans innan vi begav oss till Älmhult.
Först till Euronics där vi inhandlade en högtryckstvätt, handfree till Daniel, termomter till bebis och lämnade in min mobil.
Sen åkte vi till AP-däck där vi fastnade en lååång stund, diskuterade Lilla Silverratten, Mästarmötet o framtiden.. o så beställde vi nya däck till V70n.

Vidare till Byggcenter o kollade tak till uterummet...fanns det vi ville ha så det ska vi hämta imorgon.

Och sen avslutade vi på IKEA där det inhandlades en hel del till bebis :O)

Och nu ikväll har Daniel testat högtryckstvätten och jag har satt böner o raberber i trädgårdslandet och planerat om lite jordgubbssticklingar.. har massa såna men de flesta hamnar i komposten.

Känns i kroppen och ryggen att jag hållt på i landet...vet att jag ska ta det lugnt men jag vill också göra fint i vår trädgård..i Uthövdan var det ingen som såg om vi hade massa ogräs i rabatterna men här ser både grannarna o folk på gatan våra rabatter mm.


Imorgon har jag Glukosbelastning på morgonen sen ska vi byta tak på uterummet och jag ska planerat lite blommor och morötter :o)

Sen på lördag ska jag nog bara ta det lugnt. Daniel ska hjäkpa sin pappa som honom lär jag ändå inte se....



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................