Tisdag

Ännu en dag avklarad.. Och ännu är jag inte uttråkad :o)
Det fina vädret o ett nytt hus gör att dagar går fort.

Idag har jag klipp gräset o satt potatis, varit en sväng i Älmhult tillsammans med Daniel och så har vi varit varit i Grimslöv och ätit god raberberpaj :o)
Och så har vi varit o hämtat dekaler o text till rallybilen, så till helgen ska det nog dekaltrimmas.

Och nu är jag helt slut, så ska strax krypa ner i sängen..

Imorgon blir det nog till o sätta lite annat i grönsakslandet och hälsa på Tobbe o Lennart en sväng.
Saknar Lennart en massa nu när jag sover ensam.. han brukade sova hos mig när jag sov ensam i Uthövdan.. Min älskade lilla katt..

image911



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................