Söndag

Började på projekt storstädning i morse men tröttnade ganska så snabbt så körde ner till Älmhult o köpte mig en Räkbaguette på Hartmans Hörna och sen vidare ut till Millebygden där Daniel hade sin träningsdag idag.

De hade fått skriva egna noter innan på förmiddag o nu lagom till jag kom skulle "proffsen" få köra deras bilar.
(Deras= 2:orna i C klasserna i smålands DM( Daniel, Fredrik Carlsson, Wäxjö MS o Thomas Gustavsson, Wäxjö MS + wildcardet Cindy Bruggmann, Tjust MK och Magnus Carlsson från Wäxjö MS)
Så jag och Micke o några av de andra co-driverna traskade ut i skogen o kollade.
Och det var lite skillnad på attacken ;o)

Peter Zachrisson i Daniels 240
Här kommer Peter Zachrisson i Daniels 240 (med Daniels som Co-driver)

Nähä nu ska jag ta tag i det här och städa sovrummet iaf.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................