Måndagen

Idag har varit en hyfsat lugnt dag..
Tog sovmorgon så gick inte upp förrän vid 10.
Plockade undan lite nere, tömde diskmaskinen och sen gjorde jag pannkakor som jag och Daniel åt till frukost ute i uterummet när han steg upp vid 14.

Sen gick han ut i garaget och jag satte mig här.. fixade med lite papper till jobbet b.la.

Vid 16-tiden begav vi oss ner till Älmhult, första pitstopet blev Euronics där vi kollade på tvättmaskin och torktumlare då de gått sönder BÅDA! Hittade ett färdigt paket som verkar intressant..

image949
Sen blev det Netto o lite mjölk o bröd innan vi begav oss till BT järn o köpte lås till dörren till garaget.
På vägen hem körde vi inom Råshult o tankade och Micke bjöd på lite Kaffe o Te och lite rallysnack så klart :o)

Till kvällsmat blev det Tacos = Mums.. och nu har Daniel kört till jobbet o jag är alldeles ensam..
men har roat mig med att fila mina naglar och smörjt in nagelbanden med Lemony Flutter från Lush och när det torkat ska jag måla naglarna tänkte jag... så de blir sommarfina..

Imorgon står Älmhultsbesök på schemat igen, ska ner till AP-däck o lägga på de nya sommardäcken på V70:n och beställa hjulinställning till rallybilen och så ska jag beställa bakvagnsbussningar till min saab fast det gär jag andra sidan vägen inne på saab... tror det blir ett litet besök på Hartmans Hörna också ;o)

Satt precis o kollade lite gamla bilder o hittade på min gamla Peugeot...Min lilla räcerbil... saknar den emellanåt..iaf. när jag ska fickparkera.. haha...fast saknar inte de 60hk, trivs ganska bra med de 230hk jag har nu :o) hittade även en bild på vår gamla S4, 265hk och 4wd, den gick riktigt fint och vilket ljud....Dock inte så kul o tanka..

image950image951
image954

Det var allt för idag... 3min till tisdag..

God natt!!


Postat av: Marie

Peugeot kommer jag ihåg! Den var med om en hel del den bilen :)

2008-05-13 @ 18:52:16
Postat av: carolina

du får ju ta å lägga upp en bild på din v70 me då ju.

2008-05-18 @ 18:41:42
Postat av: Anna

Marie: Mmm fast det menar nog den röda? denna köpte jag på sommaren efter studenten.

Carolina: Fixat :o)

2008-05-19 @ 12:26:13
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................