Måndag

Jodå det blev faktiskt en hel del gjort igår.
ALLA kläder som låg på golvet i sovrummet las in /hängdes upp i gardroben.
1 maskin tvätt sattes igång
Diskmaskinen tömdes och fylldes.
Kvällsmat lagades (bruna böner o fläsk)
Tv-rummet städades
och det sista i barnrummet flyttades ut och lampor + hängare monterades ner..

Och som tack för det kom jag knappt upp ur sängen när jag la mig för att vila..
Är Ischias nerven som är i kläm, gör fruktansvärt ont iaf att försöka resa sig eller vända sig..

Carolina ville se en bild på vår V70 så här kommer den:
inte världens bästa bild men den får duga
Vår V70

Idag steg jag upp vid 9 iaf. duschade o åt frukost sen körde jag ner till AP-Däck (är där lika ofta som på Maxi om inte oftare) skulle ha lite underskrifter och lämna in 4st däck o fälgar för påläggning till SSR.
Sen blev det Willys och lite handling.
Och nu sitter jag här...Har tömt diskmaskinen och nu ska jag nog sätta igång en maskin tvätt o sen cykla o posta 2 brev.
Sen ska jag nog bara ta det lugnt... om jag klara det..blir så rastlös..


Postat av: Carolina

aaaa den var snygg!! ser ut som att den me kan gå fort=)

2008-05-19 @ 17:35:27
Postat av: Rebecca

Tack så mktler.

Riktig familjebil nuler

Volvo, Villa och snart valpmänniskaler...(gick inte me vovve..ler)

2008-05-19 @ 20:07:46
URL: http://ullab3lla.blogg.se/
Postat av: Anna

Carolina: Mmm visst är den det.. fast snabb vet jag inte..min saab går bättre :o)



Rebecca: Ja, riktig svensson familj haha..

2008-05-20 @ 10:06:07
URL: http://enrallybrudsbekannelser.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................