Måndag

Den intensiva helgen satt sina spår....idag har jag mest vilat..

Gick upp vid 10, hämtade in posten och åt frukost, plockade undan lite och sen kryp jag ner hos Daniel igen vid 12.
Vilade 1 timme sen ringde försäkringskassan så då var det bara till o stiga upp och svara.

Efter det har jag plockat undan lite mer här hemma, diskat och tvättat 2 maskiner tvätt.

Har även plockat ihop alla bebiskläderna och tagit bort alla lappar så imorgon ska jag börja tvätta upp det :o)


Sen vilade jag lite till, lagade kvällsmat och sen vila igen....

Nu har Daniel kört till jobbet o jag ska alldeles strax gå o sova.. sover minst 9 timmar per natt nu och ändå är jag trött..men men bäst o passa på och sova nu för det lär jag väl inte få göra på 3 år sen ;o)

Imorgon blir det Svensson shoppning och grillning med Pålsson



Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

............................
    RSS 2.0............................